Günümüzde birçok alanda küreselleşmiş olan rekabet ortamında müşteri beklentileri de rekabet eden firmaların sayısı da her gün hızlı bir şekilde artmaktadır. Müşteri beklentileri ürün ve hizmetlerin genel olarak hızlı, isteklerine uygun, zamanında, uygun fiyatta ve kaliteli olması etrafında toplanmıştır. Bu konularda fark yaratamayan şirketler bu rekabet ortamında satış ve karlılıktan kaybetmek durumunda ve sonuç olarak hayatlarını idame edemez hale gelmektedirler. Bu rekabet ortamında su anda karlı olan ama harekete geçmeyen şirketlerin de yakında bu döngüye girmeleri kaçınılmazdır.
Eskiden fiyatın şirketler tarafından belirlendiği ve Maliyet+Kar=Fiyat seklinde olan formül artık yerini fiyatın müşteriler tarafından belirlendiği Fiyat-Maliyet=Kar formülüne bırakmıştır. Bu durumda sadece maliyetlerini kontrol altına alabilen şirketler karlılıklarını devam ettirebilmekte ya da arttırabilmektedir.
Daha çok satış ve daha fazla kar elde etmek gerekiyorsa, müşteri memnuniyeti ve maliyetleri kontrol altına alabilmek bunun tek yoludur ve yalın operasyonları uygulamak bu hedeflere ulaşmak için doğru formüldür. Müşteri memnuniyetine odaklanarak ve bu vizyon içinde uygun fiyata ürün ve hizmet sağlayabilen şirketler her zaman kendi rakiplerini geride bırakır.
Eğitimlerimiz;
- FYÜE 01 – 5S Çalışma Alanı Organizasyonu Eğitimi
- FYÜE 02 – Başarılı Bir Yalın Dönüşüm İçin Etkili İletişim Stratejisi Eğitimi
- FYÜE 03 – Çekme Sistemleri ve Kanban Eğitimi
- FYÜE 04 – Değer Akış Haritası Eğitimi
- FYÜE 05 – Ekipman Yönetimi ve Bakım Eğitimi
- FYÜE 06 – Hedeflerle Yönetimde Görsellik Eğitimi
- FYÜE 07 – Ofislerde Yalın Yönetim Eğitimi
- FYÜE 08 – Risk Yönetimi ve Yalın Süreçlere Hâkimiyet Eğitimi
- FYÜE 09 – SMED Eğitimi
- FYÜE 10 – Temel Yalın Eğitimi
- FYÜE 11 – TPM Toplam Üretken Verimli Bakım Eğitimi
- FYÜE 12 – KAIZEN Sürekli Geliştirme Eğitimi
- FYÜE 13 – İş ve Zaman Etüdü Eğitimi