EĞİTİM ADI
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
Kalite yönetim sistemleri başta olmak üzere müşteri odaklı ürün ve hizmetler sunan kurumların müşteri beklentilerinin ele alınmasından, şikayetlerin yönetimi ve memnuniyetinin sağlanmasındaki esaslar hakkında katılımcıları bilinçlendirmek. Müşteri memnuniyet ve şikayet yönetim sisteminin oluşturulmasındaki gerekliliklerin aktarılmasını sağlamak.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Kalite yönetim sistemi terimler ve tarifler
- Müşteri memnuniyeti ve şikayet kavramı
- Diğer yönetim sistemi standartları ile ilişkisi
- Tarihçe
- Amaç, Giriş, Kapsam
- Atıf yapılan standartlar
- Terim ve tarifler
- Müşteri memnuniyeti prensipleri
- Şikayetlerin ele alınması ve çerçevesi
- Şikayet yönetimi Planlama ve Tasarımı
- Şikayet ele alma prosesleri ve çalıştırılması
- Sürdürebilirliğin sağlanması ve iyileştirme
- Müşteri şikayet yönetimi sisteminin kurulması
- Uygulama “Şikayetim var”
- Sistemin kurulması ve uygulanmasındaki sorunlar ve çözüm yollerı
- Uygulama “Müşteri Memnun etme Tekniği”
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
2 GÜN (09:30 – 17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.