EĞİTİM ADI
Temel Pazarlama Becerileri Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
İşletmelerde pazarlama faaliyetlerinin daha etkin yürütülebilmesi için pazarlama çalışanlarının pazarlama kavramını daha iyi anlamalarını sağlamak ve pazarlama konusunda gerekli temel becerileri kazanmalarını sağlamak.
EĞİTİM İÇERİĞİ
1. Pazarlama kavramının tanımı ve sınırlar
2. Pazarlama çevrimi ve değer, tatmin ve sadakat
3. Tüketici, tüketim ve pazarlama
4. Pazarlama olgusunda paradigma değişimi
5. Pazarlama ve satış arasındaki fark
6. Pazarlamanın yönetiminin amaçları/ görevleri
7. Pazar bölümleme ve hedef pazar seçimi
8. Konumlandırma
9. Pazarlama karması – Ürün kararları
10. Pazarlama karması – Fiyatlandırma kararları
11. Pazarlama karması – Tutundurma kararları
12. Pazarlama karması – Dağıtım kararlar
13. Müşteri memnuniyeti ve şikâyet yönetimi
14. Stratejik pazarlama planlaması
EĞİTİM YÖNETİMİ
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ve küçük çalıştaylarla desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır.
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30-17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.