EĞİTİM ADI
Stratejik Pazarlama Yönetimi Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
Dinamik bir yapıda olan pazar çevresinde işletmelerin gelecekle ilgili daha etkin ve isabetli karar verebilmeleri pazardaki değişimlere bağlı olarak pazarlamaya stratejik bir açıdan bakabilmeye bağlıdır. Bu sebeple, bu eğitimin amacı stratejik bir bakış açısıyla pazarlama planlamasının amacı ve nasıl yapılacağının katılımcılara anlatılması ve stratejik pazarlama planlaması becerilerinin kazandırılmasını sağlamak.
EĞİTİM İÇERİĞİ
1. Stratejik ve taktik planlama arası farklar
2. Emel değer disiplinleri ve pazarlama
3. Pazar çevre analizi
4. SWOT ve PEST analizi
5. Müşteri analizi
6. Rekabet analizi
7. Sektör analizi
8. Firma analizi
9. Büyüme stratejileri
10. Konumlandırma stratejileri
11. Savunmaya yönelik pazarlama stratejileri
12. Saldırıya yönelik pazarlama stratejileri
13. Mavi Okyanus stratejisi
14. Stratejik pazarlamanın geleceği
EĞİTİM YÖNETİMİ
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ve küçük çalıştaylarla desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır.
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30 – 17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.