EĞİTİMİN ADI
Misafir İlişkileri Yönetimi Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
- Misafirlerinizin memnuniyetini arttırmaya yönelik ortak hizmet kalitesi yaratmak,
- Kurumsal ve bireysel imaj yönetimini sağlamak,
- Sağlık Merkezi ekibinizde inovatif bir bakış açısı oluşturmak.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Misafir ilişkileri yönetimi,
- CRM,
- Etkin iletişim metotları,
- Telefonda iletişim teknikleri,
- Beden dili,
- Hitabet,
- Zor insanlarla başa çıkmak,
- Empati kurmak,
- Temel ikna yöntemleri,
- Güven oluşturmak,
- Müzakere edebilmek,
- Öfke kontrolü,
- Stres ile başa çıkmak,
- Motivasyon teknikleri,
- Profesyonel imaj yönetimi,
- Etkin zaman yönetimi,
- Takım oyunu oluşturmak,
- Değişime ayak uydurmak,
EĞİTİM YÖNETİMİ
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ve küçük çalıştaylarla desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır. Ayrıca, katılımcılara eğitim öncesi ve sonrası aynı sorulardan oluşan 10 soruluk test uygulanacaktır. Sorular eğitimin temelini oluşturan sorulardan oluşacaktır.
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
1 Gün (09:30 – 17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.