EĞİTİMİN ADI
Projelerde Ekip Çalışması ve Yönetimi Eğitimi
EĞİTİM TANIMI
Proje yöneticilerinin görevlerini başarılı şekilde yürütebilmeleri için, projeyi yürüttükleri alandaki teknik becerilerinin yanı sıra, organizasyon becerisine ve üst düzey analiz yetisine sahip olmaları gerekir. Özellikle çok değişik alanlardan gelen değişik insan tiplerinin bir arada çalıştıkları projelerde, projenin koordinasyonunu ve yürütülmesini sağlayan ekip liderlerine, projenin amaçlarını gerçekleştirmekle ekip üyelerinin uyumlu çalışması arasında dengeyi sağlayan kilit bir görev düşmektedir.
EĞİTİMİN AMACI
Eğitimde, proje yöneticilerinin ekiplerini yüksek performans göstermeleri için nasıl motive edecekleri, var olan ekip potansiyelini en verimli şekilde nasıl kullanacakları ve projeyi belirlenmiş amaçlar çerçevesinde en etkin şekilde nasıl organize edebilecekleri konu edilecektir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Proje ekibi oluşumu
- Proje yöneticisi ve ekip seçimi
- Proje ekibinde yer alanların rol dağılımı
- Projede ekip ve bireysel hedefleri belirlemek
- Proje ekip yönetimi ve liderlik
- Sık rastlanan proje yönetim sorunları
- Görev tanımı ve planlaması
- Görevlerin paylaşımı ve delegasyonu
- Ekip motivasyonu
- Ekip potansiyelini ve becerilerini geliştirme
- Proje toplantılarını organize etme ve yürütme
- Duygusal zeka odaklı yaklaşımın proje başarısındaki rolü
- Çatışma yönetimi
- Zaman Yönetimi
- Kontrol ve raporlama
- Proje Kapanışı
EĞİTİM MODÜL YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
► Sözel Aktarım
► Power Point Sunumlar
EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30 – 17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “ FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” Verilecektir.