EĞİTİMİN ADI
Stratejik Pazarlama Ve Müşteri Odaklılık Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
Strateji kavramı ile pazarlama ilmine yaklaşım ve müşteri odaklılık gibi, stratejik pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimine dair genel bir bakış açısı geliştirmek, yaşanmış profesyonel deneyimler ile aktarımları zenginleştirmek.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Stratejinin Tanımı ve Stratejik Pazarlama Yönetimi Kavramı
- Stratejik Pazarlama Yönetimi Süreci
- BCG ( Boston Consulting Group) ve Swot Analizleri
- Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
- Pareto Yasası, Kilit Müşteri Kavramı ve Satışta Dağıtım
- Debranding, Marka Unsurları ve Kişilikleri, Marka Mimarisi
- Müşteri Odaklılık Kavramına Genel Bakış
- Müşteri Odaklılığın Tarihsel Gelişimi
- Müşteri Odaklı Olmak ve Stratejik Pazarlama İlişkisi
- Kaybedilen Müşterilerin Kazanılması
- Müşteri Şikayetlerinin Ele Alınması
- Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
EĞİTİM YÖNTEMİ
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ve küçük çalıştaylarla desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır.
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30 – 17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.